onsdag 18 januari 2012

Livet här och nu....

Så har man då bestämt sig för att blotta sig själv, varför vet jag inte, men det är väl behovet att skriva av sig och visa alla andra att det är mitt liv och jag nu väljer mina vägar själv.
Efter tuffa år med i mina ögon sett bara motgångar, fast om jag ser med friska ögon finns det ljuspunkter.
År av uppbrott, flyttar, byten av jobb, relationer och plötsligt ser jag ett mönster......!
Har alltid funnits där för andra men glömt mig själv fullständigt! Så NU har jag bestämt mig! Nu är det JAG som ska stå först på listan. Här jag!! Ska återta mig själv utan att för den skull glömma de fantastiska människorna som jag har runt om mig; blivande sambo, barn och vänner.
Låt resan börja och låt änglarna vara med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar